woensdag 21 augustus 2013

Malende hersenen

Mijn hersenen willen knutselen. Honderden ideeën passeren de revue. Ik zie het voorbij schuiven in mijn hoofd, bijna zoals op de Pinterest pagina!

En ik? Ik wil slapen, zo graag dat ik al heb opgezocht waar het schapen tellen eigenlijk vandaan komt. Terwijl ik wat artikelen las, maakten mijn hersenen alweer schapen van vilt, wol en geboortekaartjes. :)

Ik probeer mijn hersenen af te leiden, door in mijn hoofd liedjes te zingen, maarja ik kan meerdere dingen tegelijk... 

Ik moet 's avonds geen cola meer drinken, van cafeïne kan ik niet slapen... Iets wat ik overigens wel weet, maar op het moment dat ik een glas inschenk, voor het gemak even vergeet.

En wat denk je, terwijl ik dit schreef heb ik in mijn hoofd even niets gebreid, gevilt, genaaid of gehaakt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten