donderdag 1 augustus 2013

Sneak peek

Mijn gedachten lopen werkelijk over van de ideeën. Meestal ga ik dan juist niets doen, omdat ik niet weet aan welk project ik het eerst moet beginnen. En met kindjes in en om het huis komt er veelal weinig van terecht. 19.30 uur begint voor mij de knutseltijd.

De ene avond besteed ik aan een snuffelen en pinnen op Pinterest.com en bloggen en andere keren haak ik wat. 

Nu ben ik weer eens wat totaal anders aan het doen. Ik heb de lappen stof, vilt en de naaimachines tevoorschijn gehaald. Hier een klein tipje van de sluier....


Als het aan mij ligt, deel is zo spoedig mogelijk het eindresultaat en de beschrijving... :) 

Hou mijn blog of Facebookpagina in de gaten, als je nieuwsgierig bent naar het eindresultaat van dit project en andere.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten