maandag 21 oktober 2013

Mega granny square

Mijn eerste Granny Square zou een deken worden. Ik zag een voorbeeld van een grote deken op YouTube, in een tutorial van de Wolfabriek. Nadat ik ongeveer 45 cm aan Granny had, vond ik het blijkbaar wel mooi geweest, want ik vond de lap vorige week terug in één van mijn plastic bakken met wol.

Enige tijd geleden kreeg ik van tante Marian zakken vol stof en fournituren. Inmiddels had ik besloten om niet verder te haken aan de Granny deken, maar er een kussen van te maken. Tussen de lappen stof van tante Marian vond ik een mooie grijze bijpassende lap.

Terwijl mijn zoon Bram naast me aan tafel druk bouwde aan zijn nieuwe Lego brandweerauto en Hugo zijn middag dutje deed, naaide ik een kussen.


Bram vindt 'm ontzettend mooi en het zijn de kleuren van zijn kamer, dus deze wordt niet verkocht, maar krijgt een plekje op het bankje in Bram's kamer. :) De kreukels pers ik nog even uit de stof aan de achterkant.

Benodigdheden:
❤️ Granny van +/- 45 x 45 cm
❤️ Lap stof in bijpassende kleur
❤️ Kussentje als vulling

Geen opmerkingen:

Een reactie posten